207. A szakrális ember védelmében
A
második században élt Athénagorász szerint a „lélek halhatatlan, a test
halandó”. Testünk feladata a lélek hordozása és a fajfenntartás, lelkünk,
pontosabban egyetemes énünk feladata pedig a folyamatos kapcsolattartás az
Eggyel és a másik teremtett emberrel. A kapcsolat az Egy és közöttünk állandóan
jelen van, és tudatosságunkon vagy tudatlanságunkon múlik, hogy a kapcsolat
"működjön". Mivel a tudatos ember lelke „működő”, vagyis kapcsolata
az Eggyel állandó, úgy annak lelke visszatér az Egyhez, amit az elme-testi élet
elhagyásának és a létbe érkezésnek, az egyetemes énünk felfedésének,
megnyilvánulásának is nevezünk, (mindkettőt életünkben valósítjuk meg). Így valósul
meg az Egytől származó szeretet körforgásában, hullámzásában, kvantumában való
részvételünk. A tudatlan elme-test tömegember, a modern rabszolga nem igyekszik
részt venni a szeretet körforgásában, a teremtésben, inkább az általa
felépített individuális énjében él és így lelkét elveszíti. Az Egy a kvantum
forrása, az eredet, az ember teremtett egyetemes énje, pedig a másolat, a
reprodukció. A reprodukció replikációval, másolattal, de az is mondható, hogy
hologrammal jön létre, mivel a kiáradáskor az Egy önmagát adja. Az Egy, a
kvantummező, az erőhullám, az erőtér, amelynek kiáradásait „tulajdonságait,
jellemzőit” emberi nyelvre lefordítva, a kódot megfejtve jutunk el az egyetemes
én „tulajdonságaihoz, jellemzőihez”, mint pl. az igazsághoz, a rendhez, a
szabadsághoz, a szépséghez, az arányossághoz, a mértékhez stb.
Kijelenthető,
hogy az Egy anyagnélküli másolatai, replikonjai vagyunk és hogy a replikon,
egyetemes énünk védve legyen, van elme-testünk, amely a külső
megtapasztalásoknak belső tudatosságra való lefordításában játszik szerepet,
továbbá a túlélésünkhöz szükséges tájékozódásban. A kérdés természetesen az,
hogy tudunk-e minderről? Kettős memóriatárral rendelkezünk, ugyanis testünk
genetikai memóriájában évszázadokra-évezredekre visszamenőleg örököljük az
elődeinkről tárolt genetikai információkat, ugyanakkor egyetemes énünk
memóriájának információit is örököljük az Egytől. Öröklési memóriánk célja a
fajfenntartás által a genetikai variabilitás megtartása, az egyetemes én
memóriája által pedig az Eggyel való szellemi azonosságunk, tudatosságunk, értelmünk
megőrzése. Mindkét esetben potenciával, lehetőséggel állunk szemben, ugyanis a
hibalehetőség mindkét esetben fent áll.
A
genetikai variabilitásban – a tudomány mai állása szerint a mutációk lehetősége
csak 5%, ami azt jelenti, hogy 95%-ban testünk egészségéért mi vagyunk a
felelősek és nem a gyógyszeripar. Szellemi hibalehetőségünk viszont sokkal
nagyobb, mert a nem látható és kézzel nem fogható értelem és tudatosság memória
nagyobb kockázati tényezőknek van kitéve, mint testünk genetikai állománya. Az
értelem és a tudatosság valamint a tudatlanság aránya egyénenként a 0-100 %
között ingadozik. Így teljesen értelmetlenek és tudatlanok, és teljesen
értelmesek és tudatosak is lehetünk. A tudatossági skálának végtelen lehetősége
adott, annak függvényében, hogy mennyire vagyunk individuális énünk vagy egyetemes
énünk befolyása alatt. Szabad akaratunkból adódóan dönthetünk arról, hogy
tudatosan vagy tudatlanul, esetleg kicsit vagy nagyon tudatlanul vagy tudatosan
éljük meg azt az egyetlen lehetőséget, tesztpályát, amit életnek nevezünk.
A tudatossághoz
kapcsolódik például annak felismerése is, hogy életünk véges, vagyis minden nap
közelebb vagyunk az utolsó órához, ami arra sarkalhat bennünket, hogy minél
hamarabb kezdjük el az Egyhez való visszatérésünket. Továbbá, hogy életünk
teremtett szakralitás, mivel a létezésünkhöz szükséges teremtett
szakralitásokkal vagyunk körülvéve, mint a testünk fenntartásához szükséges
levegővel, vízzel, földdel, fénnyel, továbbá a lelkünk fenntartásához szükséges
szakralitással, pl. a másik emberben levő egyetemes énnel, amelyben az Egy
nyilvánul meg. Akkor mi hiányzik? Semmi más csak a tudatosságunk arról, hogy
kaptunk időt a visszatérésre és segítségül kaptuk hozzá a szakralitásokat is,
ideértve a másik embert, de mindent csak használatba, bérbe, mert életünk
végeztével mindezt vissza kell adjuk az Egynek. Életünkről, az időről, a
szakralitásokról el kell számoljunk, de nem ott fent, hanem itt lent. Mert a
dualitások értelmében az ott az itt van, ahogy a fent is lent van, vagy a kint
is bent van, ahogy az Egy az Énben van, és az egyetemes Én az Egyben van. A
tudatosságunkhoz az is hozzá tartozik, hogy az Egy általi teremtés, a
megnyilvánulás, a kiáradás, a kvantumgenerálás folyamatos. Volt tegnap is, van
ma is, és lesz holnap is. Az Egy nekünk is küldött meghívást, hogy társai
legyünk a teremtésben. Aki a meghívást elfogadja, az a szellemi, egyetemes,
örök ember. A tudatlan pedig visszautasítja a meghívást.
Ugyancsak
tudatosságunkhoz/tudatlanságunkhoz tartozik viselkedésünk, magatartásunk
megismerése is. Ismert, hogy külső világunk megtapasztalásában az öt
érzékszervünktől érkező információk agyunk memóriatárába kerülnek, ahonnan a
feldolgozás során, amit egyfajta intelligenciának is nevezünk válaszokat adunk
a kapott ingerekre. Amennyiben válaszreakciónk negatív, úgy szervezetünk
stressz hormonokat termel, amely következménye az individuális énünk szerinti
viselkedés pl. a harag, az önzés, az irigység, a félelem, a szorongás stb.
Mivel a stressz lecsökkenti szervezetünk immunrendszerét, így aránytalanságot
és rendetlenséget okoz testünk belső dinamikus és harmonikus egyensúlyában, és
a betegségek akár 90%-át is képes okozni. Ha viszont a válaszreakciónk pozitívak,
akkor szervezetünk ún. „boldogság” hormonokat termel, amely következtében a
létező és örök egyetemes én „jellemzői” szerint viselkedünk, pl. odaadással,
figyelmességgel, szeretettel, éberséggel stb. Mindkét esetben a vérsejtek
testünket válaszreakcióra késztetik, a reakcióink pedig a sejtek genetikai
válaszadását is befolyásolják.
A
megtapasztalási folyamat tehát azt mutatja, hogy nem vagyunk genetikai
állományunk áldozatai, épp ellenkezőleg tudatosságunkkal/tudatlanságunkkal
tudjuk befolyásolni testünk viselkedését és egészségi állapotát. Nem mindegy,
hogy azt a programot hajtjuk-e végre, amelyet tudatlanságunk, individuális
énünk kér tőlünk, vagy azt, amelyiket egyetemes énünk, pontosabban az Egy kér
tőlünk. Individuális énünk azt a programot hajtja végre, - és ezért ez már az átprogramozáshoz
tartozik,- amelyet a közfelfogás, a világnézetek, a hatalom diktálta anyagi és
nem anyagi vallások, a diktatúrák, a démonkráciák stb. követelnek meg. Ezzel
szemben az egyetemes énünk azt az eredeti programot hajtja végre, amelyet az
Egytől kapott. Születésekor mindenki egy eredeti programot kap. A tudatos ember
megőrzi az eredeti programot, a tudatlan pedig fölülírja, vagyis téves másolatokat
készít. A kutatások mai álláspontja szerint a nap 24 órájában, sajnos 90%-ban
az általunk átírt, téves program szerint viselkedünk. Vajon, miért engedünk az
átprogramozásnak? Miért nem vesszük észre, hogy világunk szellemi és csak
elménk készít belőle kézzel fogható és szemmel látható fizikai világot? Miért
nem tudatosodik bennünk, hogy a magunk urai vagyunk és nem kell a mások által
diktált programot végrehajtanunk? Ha változást akarunk, akkor mi kell
megváltozzunk, pontosabban még tudatosabbak kell legyünk. A kvantumfizika
nyelvén szólva, ha változást akarunk, akkor a bennünk levő hullámzást
(individuális én vs. egyetemes én) kell megváltoztatnunk.
Mivel a
mérhető pl. a világ, van a mérhetetlenben pl. az Egyben, azt jelenti, hogy az
Egy kiáradása, pulzálása, amit mi teremtésként/fizikai megnyilvánulásként
értelmezünk az öt érzékszervünk korlátoltsága miatt nem, vagy kismértékben
tapasztalható meg. Individuális énünk elsősorban az elménk és testünk
parancsait hajtja végre, mint a védekezést, a szaporodást, a túlélés stb. Ezzel
szemben az Eggyel kapcsolatban levő egyetemes énünk azt jelzi, hogy az
egyetemes hullámzás, a pulzálás a) mindenhol (térben) és mindenkor (időben)
jelen van, vagyis kiterjed, ami azt is jelenti, hogy a folyamatos teremtésben
lehetőség van az idő beteljesedésére, a térré alakulásra és a mi részvételünkre
is, b) önszabályzó, a pulzálás hol lassúbb, hol gyorsabb (sebessége van), c)
önrendelkező, mivel önmagát másolja (folyamatosan replikálódik), vagyis
átalakul, térben és időben differenciálódik és specializálódik d) formája
értelmes, szellemi, anyagtalan, és valamiért pl. az emberért létezik, de nem az
emberé, e) cirkuláris, keletkezik és elmúlik, változik, f) párhuzamosan
történik, vagyis minden mindennel összefügg. g) önszerveződéséből adódóan
memóriája van, vagyis emlékszik korábbi állapotára.
Életünkben
a tér és az idő dualitásának folyamatos és cirkuláris változásainak vagyunk
szemtanúi. A valóság a tér, az idő az álvalóság, ennek vetülete pedig az élet.
Az élet mindig az időben van, hogy általa az idő beteljesedjen, kiterjedjen, és
újra térré váljon, vagyis a körfolyamat állandó legyen. A lehetséges körfolyamat
a tér (eredet) - idő1 (másolat, replikáció, csavarodás, dekódolás) - élet
(vetület, a horizontális és vertikális találkozása) - idő2 (másolat,
replikáció, csavarodás, visszakódolás)- tér (eredet). A matematikában ennek a
körfolyamatnak ábrázolása, a fektetett nyolcas, a végtelen. A tér –idő
átváltásban az élet tehát szükségszerű, mert ellenkező esetben a fordulat, a
csavarodás a tér és az idő között nem valósulna meg. Az élet csomópontjában a
korábban koncentrált állapotú tér-idő dualitás fellazul és válik külön térré és
idővé. Ez a megújulás a teremtés, a kiáradás, ahonnan kezdődik újra a
sűrűsödés, a koncentrálódás, a tér és az idő dualitásának helyreállítása.
Részesei vagyunk tehát a mozgó egyetemesség önszerveződésének,
önszabályozásának, kiterjedésének és összehúzódásának, a replikációk
sokaságának. Az élet mindig is tudatosságról szólt és fog szólni a jövőben is.
Véletlenek és indokolatlan dolgok nincsenek. A tudatos, egyetemes eredeti
életből csak az ember képes tudatlan, individuális életet (másolatot),
pontosabban saját börtönét kialakítani, vagyis ellenállni az életnek. Akik így
tesznek, azok az önmagunk alkotta másolatoknak rabjai. A növények és az állatok
nem állnak ellent az élet dinamikusságának, hanem részt vállalnak, együtt
működnek az egyetemes eredeti élet önrendelkezésében, önszabályozásában,
differenciálódásában, kiterjedésében és összehúzódásában.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése