81. A férfi és a nő
A hangfelvétel elérhető a https://youtu.be/OPz7WvB-4VA csatornán.
A liberális démonkráciában a hatalom igyekszik eltüntetni az ember testi (anyagi) és szellemi különbségeit, előnybe részesítve a testi oldalt, továbbá összemosni a férfi és nő közötti nemi különbségeket. Ez nem más, mint a hatalom által elvárt nemi egyenlőség, az egyneműség, az unisex nézet kialakítása és még alacsonyabb fokon a homoszexualitás tömegek általi elfogadtatása. Ezen utóbbira látunk példákat a külföldi és a hazai homoszexuális felvonulások alkalmával. Továbbá, az emberi butaság és a szellemtelenség példáját tapasztaljuk egyes amerikai TV csatornáknál, mint a CNN-nél is, ahol egy műsorvezető milliók előtt sem rejti véka alá homoszexualitását, ezzel is ösztönözve másokat is, hogy társadalmi státusukat nyilvánosan vállalják. De kit érdekel, ha valaki homoszexuális? A homoszexualitás nem társadalmi státusz, hanem betegség. Minden korban voltak és lesznek ilyen betegek. Ezt tudomásul kell venni, és nem kell nyilvánosan ünnepelni, vagy hirdetni.
Hogy ma mégis itt tartunk, az csak az
"oszd meg és hatalmaskodj" hatalmi törvény újabb megtévesztési
kísérlete. Nem véletlen tehát, hogy ilyen felvonulások és nyilvános
megjelenések voltak és lesznek a jövőben is, mert ez meg van engedve. Ennek az
eltévelyedésnek forrása többek között Freud és Jung nevéhez is kapcsolódik,
valamint ahhoz az értelmezéshez, amit pszichoanalízisnek neveznek. Az elv
szerint a szexuális szabadságra azért van szükség, mert a szexualitás a
tudatalattiban elsőbbséget élvez, illetve az embert mozgató erő az ösztönös
tudatalatti, amit libidónak neveztek el. Freud szerint az embernek nincs
öntudata csak felettes énje. Ezzel az állítással a pszichoanalízis megtagadja a
lélek kettősségéből az univerzális én létezését, a transzcendenciát, valamint
az öntudatot, ami a hit. A pszichoanalízis mindannak feladását támogatja, ami a
személyiség kialakulásához szükséges lenne, elfeledve azt, hogy az alacsonyabb
rendű individualitással nem lehet sem megérteni, sem megmagyarázni a magasabb
rendű személyiséget, de a körülöttünk levő világot sem. Ne feledjük el, hogy a
pszichoanalízis egyike volt azon liberális eszközöknek, amelyet az Egy
hagyományának felforgatására, az ember elidegenedésére használt fel a
manipulatív hatalom.
A fentiekkel szemben a normális, belső és igaz ember tudja, hogy önmagában egyaránt hordozza a nőt is, és a férfit is. A teremtéskor az Egy szellemi és nem testi embert alkotott, ezért mindenki egy kicsit férfi is és egy kicsit nő is. Amikor ezt a belső kettősséget megtaláljuk, akkor beszélhetünk beteljesülésről. Ezzel szemben a tudatlanok az embert a külső nőben vagy férfiban keresik, a hímben és a nőstényben, ahol a férfiasság gyakran a testre, a hímségre szorítkozik, a fajfenntartó képességre (ezt a külső testiséget a mai nők különösen szeretik). De hasonló mondható el a nők viselkedéséről is, beleértve az öltözködést is, ahol hangsúlyos lett a nősténység mutogatása, amit a férfiak szeretnek élvezni. Egyik sem az igazi embert mutatja, hanem a hamis látványt. Abban, hogy világunkban sikerült elérni a férfi és nő közötti megosztottságot, hogy a mai szerepcserében a nő viseli a nadrágot, a férfi pedig a szoknyát, jelentős szerepe volt a nem pogány keresztény vallás morális tanításainak is, amely odáig süllyesztette az Egy adta férfi és nő szexuális kapcsolatát, hogy csak testi tiltásokat tudott megfogalmazni. Mintha lelki vagy szellemi kapocs nem is létezne férfi és nő között.
A vallás az embert alkotóira szedte szét és
farizeusságból a szexualitást a bűn és erény kritériumává tette. Érdekes módon
a régi szövetségben, aki nemzésre képtelen volt, azt bűnösnek tartották, a
muszlim vallás pedig egyenesen támogatja a szaporodást, sőt vallási
kötelezettséggé tette. A következmények láthatók: az európai lakosság évről
évre fogy, és elkényelmesedve anyagba süllyed, a muszlim pedig szaporodik és
harcol az életéért. Megjegyzés: a XX. században a keresztényellenes,
marxista frankfurti iskola tagjaként híressé vált szabadkőműves Herbert Marcuse
(1898-1979) filozófus, szociológus és politológus a nők felszabadítása címén,
az új baloldal elnevezésű mozgalom segítségével, már az 1960-as években arra
törekedett, hogy a hagyományos európai kultúrát nők által dominált rendszerré
alakítsa át. Marcuse adta ki az 1968-as diákmozgalmak idején azt a jelszót,
hogy „Make love, not war” (Szeretkezzél, és ne háborúzzál!).
Az is figyelemre méltó, hogy az
egyház az emancipációt sem, de az élettársi kapcsolatot sem ellenezte, vagy ha
igen nem elég hatékonyan, így az emancipált nő minden további nélkül megengedhette
magának, hogy többször is elváljon, illetve elküldje férjét a háztól. A tévúton
járok, elfelejtették, hogy a szexuális élmény erőssége annál nagyobb minél
inkább differenciált a férfi és a nő, vagyis minél inkább férfi a férfi, a nő
pedig minél inkább nő. Másképp mondva, minél inkább elkülönül a relatív férfi
és nő az abszolút férfitól és nőtől. Talán kijelenthető, hogy a transzcendencia
szempontjából a modern (relatív) nő az abszolút nőhöz képest hátrányban van,
mert kevésbé tudja, hogy az ő feladata is a szellemi és anyagi teremtés, a
megfeszülés és a megváltás. A férfival egyenjogúságot nyert nő - amire az Egy
előtt nincsen szükség - lemondott arról az elsőbbségéről, hogy nő legyen, aki
már biológiai adottságából eredően is arra teremtetett, hogy kivárja a kilenc
hónapot. Aki benne van, vagy már túl van a kilenc hónapon, az nőnek számítható.
A nőnek nem kell a férfit utánozni, mert attól ő még nem lesz férfi, és ezzel
az utánozó viselkedésével épp azt számolja fel,
amire a férfi vágyik. A férfinak pedig hasonló módon nem kell nőként
viselkednie, mert férfiasságát számolja fel.
A nőnek sem, de
a férfinak sem érdemes a kiegészítő pár szerepét feladni. A férfi a cselekvő
pár, a nő pedig a cselekvést befogadó, a beteljesülő pár. Abban az esetben, ha
mindketten cselekszenek, mindketten mozgásba lendülnek és nem fognak
találkozni. A modern, liberális nő cselekedeteivel a nemiségét tagadja meg és
mond le róla, pedig csak azt kellene felvállalnia, hogy egyenrangú társ legyen
hivatásának teljesítésében. De mivel gyakran nincsen szellemi és cselekvő
férfi, így neki kell felvállalnia a vezető szerepet is, ami által a nő olyan
pótcselekvésekre kényszerül, ami számára idegen. A legtöbb nő ebben a kettős
szerepvállalásban elvesz, lásd azokat, akik vezető beosztásban vannak és
ugyanakkor a családanya szerepét is szeretnék betölteni, vagy azok, akik
egyedül nevelik gyermeküket vagy, mert elváltak, vagy, mert kényelmesebb a régi
mama hotelben. Közismert, hogy ma a válások többségét a nők kezdeményezik.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése