71. Ne tudj róla
A hangfelvétel elérhető a https://youtu.be/hyBvo0_8RKc csatornán.
Az átprogramozó
háttérhatalom és az őt kiszolgáló felépített tekintélyek abban érdekeltek, hogy
tudatlanságunkat fenntartva és azt folyamatosan táplálva, a következőkről ne
szerezzünk tudomást:
1). mindannyian az Egy gyermekei tehát utódai, örökösei vagyunk, ezért
nekünk is úgy kell viselkednünk, mint az Egynek. Szeretnünk kell és
áldozatot kell hoznunk. Az áldozathozatal nem öncélú, hanem mindig másokért
van. Mindenki tud áldozatot hozni, tud szeretni, ha akar, mert az Egy bennünk
van, és a mi feladatunk, hogy visszatérésünk által az Egyben legyünk. A
láthatatlan kéz hatalma ezt a visszatérést, tudatosodást gátolja meg minden
lehetséges eszközével, leginkább materiális világnézetével, az
elkényelmesedéssel, a túlfogyasztás ösztönzésével, a csábítással, a
profitszerzéssel, a folyamatos rohanással és időhiánnyal, a félelemben
tartással, egyszóval a rabszolga sorba döntéssel.
2). van egyetemes (univerzális) énünk. Az átprogramozás a lélek
tulajdonságainak megváltoztatásáról szól, ezért a hatalom, akárcsak a
pszichológia az individuális én felületét támadja meg. Ebből is látszik, hogy
az átprogramozás nem az anyagról, a testről szól, hanem a lélekről, annak is az
individuális részéről. Az átprogramozó hatalom az individuális én felületét
eltéríti és esetenként a pszichológiára (ma már csak viselkedés tudomány)
bízza, hogy helyrehozza azt, de igazából tovább ferdítse. Az átprogramozás a
belsőnket próbálja megváltoztatni és átváltoztatni öncélú érdekeinek, de csak
azért, hogy önmagunkkal kerüljünk szembe. Továbbá, a hatalom folyamatos
időhiányban tart, hogy megállni és elgondolkodni se legyen időnk. Ha valamire
időt fordítunk, az testünk legyen és ne a lelkünk. Az Egy programja az
értelemre (szellem, egyetemes én, vertikalitás) hat, az átprogramozás az
érzékekre, a racionalitásra, az ésszerűségre, az elmére, az individuális énre,
a linearitásra.
A hatalom a
világot mindig lineárisnak mutatja be, olyan manipulációs felületnek, ahol az ő
hatalma szabja meg a keretet, a kezdetet és a véget. Ezzel szemben az egyetemes
körkörösségben nincsen kezdet és vég, mert a kettő egy. Az átprogramozó
hatalomnak többek között azért volt szüksége az ész prioritásának
hangoztatására, pl. a descartes-i manipulációs szövegre (gondolkodom, tehát
vagyok), mert a lelket így tudta elsüllyeszteni. Ugyanis, ami nem látható, az
nincs. Az életet a gondolkodás képességéhez kötötte, vagyis aki gondolkodik az
él, aki nem gondolkodik az halott. Furcsa megfogalmazás.
3). a világ egy egység: a kint és a bent, a fent és a lent, a
mikro-kozmosz és a makro-kozmosz összetartozik. Az egységet mi valósítjuk meg,
mert mi vagyunk a mikro- theosz. Mi vagyunk a világ. A szellemi embernél az
individuális én „az én vagyok” mindig háttérbe szorul, és előtérbe kerül a „mi
vagyunk”, az univerzális én, vagyis én és az Egy. Lelkünk kettőssége tükör a
világ kettősségére, az egy egyetemes egységnek a leképezésére. Az egység a
lélek legfőbb sajátossága, ami semmihez sem hasonlítható. Csak mi vagyunk
képesek egyesíteni és kinyilvánítani a vertikális és horizontális
kapcsolódásokat, egyedül mi tudunk térben és időben lenni, csak mi értjük itt a
földön azt, amit ott fent mondanak és tudunk annak értelmében cselekedni. Mi
vagyunk a kapcsolatok eszközei és működtetői is, az egyedüliek, akik
spiritualitással és akarattal a káoszból, a rendetlenségből rendet tudunk
teremteni. A természetben található szakralitások, mint a víz, levegő, föld,
tűz, az idő és természetesen a másik ember is, példák arra, hogy tőlük tanulva
részt tudjunk venni a dualitások körforgásában. Az időt például azért kapjuk,
hogy a befele utazást, a visszatérést elvégezhessük. Mi döntjük el, hogy az
életre kapott időt a befele utazással, az idő megfordításával, eltüntetésével
és térré alakításával töltjük-e el, vagyis elkívánjuk-e érni a létet, az
időtlenséget vagy mindezekről lemondunk és anyagi emberként halunk meg.
4). a hatalmat és a tekintélyeket mi tartjuk fent, a hazugság gépezetet
mi működtetjük, és mi vagyunk a hazugság végrehajtói is. A hatalomnak nem
érdeke az embert elpusztítani, mert akkor önmagát, a hazugság gépezetét
számolná fel. A manipulálónak a manipuláltra szüksége van, mert abból él. A hatalom
nem tudja önmagát fenntartani, tehát kellenek azok a tudatlanok, akik őt ingyen
és bérmentve kiszolgálják. Kellenek a médiumok termékeinek felhasználói, mint
például a Tv nézők, a rádióhallgatók, az újságot olvasok vagy azok, akik banki
hiteleket vesznek fel. Továbbá, kellenek a politikusok, akik a háttérhatalom
által létrehozott parlamentáris rendszert működtetik, és akik az ország nevében
a hatalomtól hiteleket vesznek fel, egyben garanciát is vállalva az ország
nevében annak visszafizetéséről. A politikusok, hatalmi képviselőként úgy
rendelkeznek az ország vagyona felett, akár egy vállalat tulajdonosai a saját
vagyonukkal. A különbség csak annyi, hogy az ország nem gazdasági társaság, nem
részvénytársaság vagy nem korlátolt felelősségű társaság. A hatalom biztosítva
érzi magát a kihelyezett hitelek visszafizetésében, mert ugyan a hitelfelvételi
szerződést egy képviselő politikus írta alá, de egy ország felel érte és fizeti
vissza.
5). a hatalmat az apparátus és a felépített tekintélyek hadserege működteti.
A hatalom és a tekintélyek materialista világnézetét, mai néven fősodor
(mainstream) gondolkodással működtetik, ami nem más, mint az ember egyetemes
énjének, az Egynek lebontása, pontosabban elárulása. A hatalom abban érdekelt,
hogy eláruljuk, tagadjuk meg a bennünk levő Egyet, vagyis önmagunkat és
prédaként, a gépezet alkatrészeként adjuk oda magunkat a hatalomnak. Továbbá,
ne legyenek viszonyítási pontjaink és ne tegyük magunkat az Egy helyébe. Valami
ehhez hasonló történt például, az 1789-as csinált francia forradalom idején.
6). a demokráciában is van rabszolgaság. A demokráciában, akárcsak a
materializmusban, - ahol az egyik anyag egyenlő a másikkal, és az egyik anyag
helyettesíthető a másikkal- az emberek is egyenlők és egyik a másikkal helyettesíthető.
Mindenki egyenlően vesz részt a hatalmi gépezet működtetésében, mert az ember
is csak egy alkatrész a gépezetben, és bármikor helyettesíthető. A hatalom nem
mondja el, hogy az egyenlőség tulajdonképpen a rend, a szabadság, az egység és
egyetemesség megrablása, tehát az ember kifosztása, rabszolga sorba döntése,
ahol nem az ember testét veszik el, hanem a lelkét. Úgy veszik el a lelkét,
hogy arra ösztönzik, hogy fogyasszon minél többet, lehetőleg addig, amíg a
készlet tart, fizessen meg minden fogyasztást és hódoljon be a hatalmi
gépezetnek. Aki ezt a manipulációt, csapdát nem veszi észre, az tudatlanságában
önként és dalolva mond le saját lelkéről. Vallásos fogalom szerint, eladja
lelkét az ördögnek.
7). tudatlanságunkra van megoldás. A háttérhatalom és a tekintélyek nem
szándékoznak beismerni, hogy rendszerük azért tökéletlen, mert azt szakértők
rakták össze. A mi feladatunk az lenne, hogy ne hagyjunk rést a pajzson, ne
individuális énünkkel legyünk elfoglalva, hanem egyetemes énünkkel, vagyis
növeljük egyetemes tudatosságunkat. Legyünk lelki forradalmárok, akik az
egyetemes Egyhez visszavágyunk. Merjük visszakérni a vallások által
kisajátított, eltulajdonított Egyet, mert az Egy az emberé és nem a vallásé.
Mondjuk ki hangosan: adjátok vissza az egyetlen Egyet. Ha képesek vagyunk az
Egyet visszakérni az intézményesített egyháztól, és megszabadítani a rárakodott
dogmáktól, rituáléktól és hatalomgyakorlástól, a félelemtől, az
ellenségképektől, akkor tudunk az Egy háza népéhez tartozni, nemzetre, nyelvre,
bőrszínre való tekintet nélkül.
8). a hatalom és a felépített tekintélyek felszámolhatók. A felszámolás alapja a tudatosodás, a tudás- tudatosság-tudat eredeti állapotának helyreállítása, ami nem más, mint világunknak az értelem általi megismerése. A hatalomnak nincs szüksége az értelemre, csak ésszerűségre, befolyásolható racionalitásra. A hatalom oktalansága következtében csak a részletekkel foglalkozik, az egésszel nem. Hatalmát épp abban fejti ki, hogy a partikulárisra, az objektívre koncentrál és nem képes a hatalom területén kívül eső egyetemességre odafigyelni. Ez a hatalom vaksága. A tudatosság, és benne öntudatunk egyben hitünk alapja. Hitünk, értelmünk a bizonyosság, hiszékenységünk, racionalitásunk pedig bizonytalanságunk, ingatagságunk, befolyásolhatóságunk. Hitünk az egyetemes énünkben van, hiszékenységünk pedig a hatalom táptalaját képező individuális énünkben. A hatalmat és a felépített tekintélyeket egyetemes tudásunk felfedésével tudjuk felszámolni.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése